2010. augusztus 24., kedd

Most varrtam.

Tegnap keveset voltam itthon.
Varrtam anyunak egy ülőkepárnahuzatot. A párja kisebb lesz, készül még ugyanebből az anyagból egy fotelhuzat, és két hokedlipárna. A nagyszoba két fotelja és a kanapé már ilyen huzatot visel, azt apáék készítették. Sajnos ezt az anyagot kézzel kell varrni, de én ezt is szeretem, csak lassan haladok vele.
Mikor este hazértek, azonnal kipróbálták (még az sem számított, hogy akkor még tele volt gombostűkkel! :) )






Valamint elkészültem két horgolt pillangóval is. Ezek a szobánk függönyelkötőjére kellettek, díszleni. Egyikük kicsit világosabb lett. Majd, ha visszatettük a függönyöket, akkor használat közben is lefényképezem őket.



Haladok az első fonalfalós munkadarabommal is. Anyunak készül egy lila hosszú pulóver. Ez egyenlőre a háta, de még kb. 20 sor hiányzik belőle. A mintákat és a méreteket is ő választotta.



Remélem akkor is tetszeni fog neki amikor készen lesz az egész. Ígérem azt is megmutatom majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése