2011. február 4., péntek

Nagy nehezen megérkeztem

Eltelt újabb másfél hónap, ezalatt nem túl sok mindennel lettem kész. Valaki mindig olyan feladatot adott ami mellett nem lehetett horgolni-kötni, sőt még varrni sem.
Most egy számomra új dologba kezdtem bele. A Különböző blogokban sokszor láttam már, de csak most találtam meg a sok doboz tartalma között azt a fonalat ami szerintem illik hozzá. Bár a mintát még sosem használtam, lassan sikerül megértenem, melyik jelölés mit fog eredményezni. A minta készítőjétől előre is elnézést kérek, ha a kész mű nem lesz méltó hozzá. (Ercsu-féle Aurora kendő lesz belőle reményeim szerint. :)
 Egyelőre így állok vele:




Elmaradásaim:
1. Anya lila pulcsija, régi fonalból 640g a Fonalfalóba.
2. Egy darab angyalkám maradt, a legelső, amit maradék fonalból készítettem, (a többit szépen sorban elvitték tőlem.)
3. Tesóm bolyhos sálja 170g (2x50 g bolyhos és 30g sima fonalból)
4. Ujjatlan kesztyű sima fonalból 100g
5. Fekete virág 15g (Ez majd egy öv csatját fogja takarni. De még az öv nincs készen hozzá.)

Egy kedves ismerősöm belebolondult a koreai sorozatokba, és kérte, hogy a lánya születésnapjára készítsek a kedvenc Barbi-babájának egy Hanbok-ot. Próbaképpen itthon talált anyagokkal készítettem el. De az ajándék, selyemszaténból fog készülni. Kicsit furcsa volt ilyen apró dolgot varrni, és még ki kell találni, hogy az alsóruha miképpen záródik. Alsónadrág is készült hozzá, mert csak így együtt áll úgy ahogyan kell.




1 megjegyzés:

  1. Szia Katka!
    Újra indul a fonalfaló nem tudom láttad-e már. Van egy szavazás, hogy mikor induljon, lécci katt ide, és szavazz, és írd meg, hogy indulsz-e.
    http://fonalfalo.blogspot.com/

    VálaszTörlés