2010. december 14., kedd

Elmaradásaim.

Elég régen nem írtam már, több mint másfél hónapja.

Több dologgal is elkészültem. Képeket majd Karácsony után rakok fel. Mert többsége ajándék lesz.

Megtanultam leírás alapján háromféle angyalt horgolni, valamint egyféle harangot is. (Sajnos ezekre nem itthon került sor, hanem az éves, egyhetes kórházi megfigyelés alatt.)

Befejeztem húgom kesztyűjét, ebben pici segítséget is kaptam, szobatáram 2 éves unokájától. Amíg én kötöttem, ő rángatta a fonalat, meg befűzte minden olyan helyre ahová befért a gombolyag. :) Így már értem az anyukák blogbejegyzéseit, melyekben a nehézkes haladást a gyerekekkel okolják meg. Minden tiszteletem az nekik adom.

Unokahúgomnak készítettem egy fekete "újrahasznosított" nyakláncot. Ebből az lett hogy a húgom kért egy kéket, Anyu egy zöldet. Ma pedig megjelent tesóm párja és hozott piros alapanyagot. :) Lesz még vele dolgom.

Kisebbik nagynénémnek kötöttem egy ujjatlan kesztyűt, meg hozzá egy nyakmelegítőt, amit még megtoldok egy kapucniszerű felső résszel, mert egy ilyen példányt mutatott nekem legutóbbi vásárlásunkkor.

Rájöttem, hogy az egyszerű "sövényfonást" sikeresen megjegyeztem az általános iskolában, így egyik nagybátyám papírból font kosarat kap ajándékba.

Anya pulcsija is készül, immár 9-szer bontottam vissza a nyakát, mert nem volt jó a minta. Az utolsó bontásnál tesóm adott egy jó ötletet, idézem:
              
         "Mi a francnak akarod ilyen lyukacsosra? Anya nyaka úgyis mindig fázik, csináld olyanra mint az alját! Biztosan tetszeni fog neki úgy is."

Ebből okulva tényleg olyan lesz mint az alja. (Egyébként 2sima, 2 fordított mintájú az alja. Mackókötésnek nevezett minta lett volna a nyakán, mert az ujja is olyan.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése